WYKONANY Z BLACHY KONSTRUKCYJNEJ 4 I 5MM WYCINANEJ LASEROWO ORAZ GIĘTEJ NA PRASACH, MALOWANY TECHNOLOGIĄ DWUWARSTWOWĄ, PROSZKOWO NA CZARNY PÓŁMAT ZDERZAK POSIADA DODATKOWE WZMOCNIENIA BOKÓW
POSIADA ZINTEGROWANĄ, WZMOCNIONĄ PŁYTĘ POD WYCIĄGARKĘ DO 13000LBS Z OTWORAMI POZWALAJĄCYMI ZAMONTOWAĆ WYCIĄGARKĘ
WBUDOWANE ŚWIATŁA DROGOWE (H3 55W), DO JAZDY DZIENNEJ (P21W 12V) LUB PRZECIWMGIELNE (H3 55W) (DO WYBORU) NIEWYSTAJĄCE POZA ZDERZAK ZMNIEJSZAJĄC RYZYKO USZKODZENIA
OSŁONA PRZEDNIA
OTWORY UMOŻLIWIAJĄCE ZASTOSOWANIE PODNOŚNIKA TYPU HI-LIFT ORAZ MONTAŻ DWÓCH ZACZEPÓW Z SZEKLĄ
UMOŻLIWIA MONTAŻ SPRYSKIWACZY
NIE WYMAGA INGERENCJI W KONSTRUKCJE POJAZDU (W WERSJI P38 Z SILNIKIEM DIESLA PRZENIESIENIA WYMAGA CHŁODNICA OLEJU SKRZYNI BIEGÓW ZNAJDUJĄCA SIĘ ZA ZDERZAKIEM)
W ZESTAWIE KOMPLET ŚRUB MONTAŻOWYCH, ŚWIATŁA, KOMPLET ZAŚLEPEK ORAZ OSŁONKI ŚWIATEŁ